poniedziałek, 20 stycznia 2014

;3

Cześć, wiecie, tak się zastanawiam, po prostu nie wiem co dalej... nie potrafię napisać kolejnego rozdziału na tym blogu, mogę pisać 646416516416 innych blogów, mieć 149651654651654 nowych pomysłów, a kiedy chcę tutaj coś napisać mam wielki czerwony znak "STOP".. no szlag mnie trafia że nie mogę tego chociażby jakoś zakończyć, jeśli ktoś chciałby poczytać mojego innego bloga, znajdziecie mnie tutaj:
http://you-may-not-believe.blogspot.com/
bardzo, bardzo, bardzo Was przepraszam, kocham Was <3

1 komentarz:

  1. Dopiero znalazłam tego bloga, a już mnie wciągnął. Szkoda, że to koniec. :(
    Może jeszcze coś napiszesz?
    Życzę weny! :)
    XX

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Jestę lamą, burakię, pierogię. xd tak w skrócie, jestem Klaudia i piszę opowiadania o chłopcach z 1D. to chyba tyle ^^