czwartek, 20 grudnia 2012

Dziękuję ♥

Cześć dziewczyny __
jutro ma być PODOBNO koniec świata, a ja chciałam Wam podziękować, chociaż w to nie wierze, ale i tak Wam podziękuję
dziękuję za to że czytałyście mojego bloga i komentowałyście rozdziały pomimo że były chujowe,
dziękuję za to że byłyście ze mną i doradzałyście mi, 
dziękuję za to że dzięki Wam ciągnęłam całą tą historię nieudanej miłości, 
wiem, że już dziękowałam za komentarze, ale jeszcze raz chciałam podziękować, nawet nie wiecie jakie miłe są dla mnie wszystkie komentarze, nawet te które mają tylko jedno słowo. 
dziękuję za to, że nie krytykowałyście mnie, pomimo że długo nic nie dodawałam, 
dziękuję Wam za WSZYSTKO. 
Kocham Was dziewczyny ___ 
i jeszcze raz DZIĘKUJĘ

3 komentarze:

  1. Pff... To my tobie dziękujemy za to co tu pisałaś <3 Musze cię troche pochwalić więc czekaj na dłuuuugaśny monolog xDDD
    Powody dla których cię kocham <3:
    - Masz niesamowite pomysły na pisanie opowiadania
    - Masz talent, którego ci po prostu zazdroszczę <3
    - Zawsze potrafiłaś trzymać człowieka w niepewności.
    - Chodź rozdziały dodawałaś kiedy mogłaś zawsze na nie czekałam, bo to co tu napisałaś spowodowało uzależnienie <3
    - Kocham cię za to, że chociaż mało komentarzy było ty i tak ciągnęłaś tę historię. Inne na pewno już dawno by zakończyły.
    - Kocham cię za to, że po prostu jesteś i tworzysz coś co mi się podoba.

    Hihihi... Jesteś niesamowitą osobą z niesamowitym talentem i wyobraźnią. Chciałabym mieć taką fantastyczną przyjaciółkę jak ty <3. Może kiedyś się spotkamy? < nie mów, że nie. Nie niszcz moich marzeń xDD >. Okey pewnie uważasz, że jestem psychiczna, ale co mi tam. Mam nadzieję, zę w przyszłości wydasz jakąś książkę, bo takiego talentu nie można marnować. A jak nie to dostaniesz ode mnie kopa w dupę i będziesz musiała coś pisać buhahaha <3. I LOVE YOU <3333 Jesteś najlepsza <3
    Mam nadzieję, że przeczytasz ten komentarz ;> :****
    PS: Jak nie będzie końca świata wstawisz jeszcze jakiś rozdział ? O.O Taki for mee? Pleasee <3 <3 xDD I lof juu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej, kochanie, twoje komentarze zawsze przeczytam, choćby były nie wiem jakie długie <3 nie opuszczam żadnego komentarza, bo dzięki nim mam ochotę pisać to opowiadanie w nieskończoność <3 dziękuję ci że komentujesz każdy rozdział i że jesteś, bo to na prawdę duużo dla mnie znaczy <3 jeśli chcesz to pewnie że możemy się spotkać i nie martw się nie skończę tej historii, przynajmniej na razie <3 a nawet jeśli chcesz mogę cię wplątać w moje opowiadanie skarbie ^^ ♥__♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę zaszczycona jeśli mnie w to wplączesz <3 Kamień spadł mi z serca, że jeszcze opowiadania nie kończysz <3 ;** Pozdrawiam cię serdecznie :*** / Ada <3 <3

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Jestę lamą, burakię, pierogię. xd tak w skrócie, jestem Klaudia i piszę opowiadania o chłopcach z 1D. to chyba tyle ^^