sobota, 1 grudnia 2012

Infooo.

To znowu ja XD . Cześć dziewczyny <3
Wy się biedne stresujecie a ja wam nie napisałam... PRZEPRASZAM... jestem złaa ;((
To nie jest koniec opowiadania .
Nie zdradze wam co będzie dalej, ale to nie jest koniec.
Teraz mam szlaban więc na razie nic nie dodam, ale jak mi się szlaban skończy to oohohohohoh. XD
Polecą rozdziały ^^
A teraz przepraszam że się tak rozpisałam i że was wcześniej nie poinformowałam.
Spadam już... i jak coś to mnie tu nie było !!! XDD
Trzymajcie się ! <333

2 komentarze:

  1. Bardzo sie ciesz ze bedziesz dalej pisac :) czekam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff... Ja już myślałam, że to zakończyłaś i bym jeszcze zawału dostała, a ty szlabanik masz? xDDD No wiesz, ja w sumie nie jestem lepsza, bo też szlaban mam ;PP Czekam na rozdziały bo są boskie aww ;333 Pozdrawiam ;****

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Jestę lamą, burakię, pierogię. xd tak w skrócie, jestem Klaudia i piszę opowiadania o chłopcach z 1D. to chyba tyle ^^